• 16Dec
  • Online
  • 9.00 - 9.30 uur

Webinar ‘Waar zit jouw klant op te wachten?’

Je hebt een idee! En dat idee is, na vele aanscherprondes, vertaald naar een innovatief product waar je écht in gelooft. Je bent ervan overtuigd dat jouw potentiële klant net zo enthousiast is over het product als jij. En dus vind je het tijd om de markt op te gaan.

Maar… heb je jezelf wel die ene belangrijke vraag gesteld? Zit jouw klant hier eigenlijk wel op te wachten? Heb je geen oplossing verzonnen waar helemaal geen probleem aan ten grondslag ligt? Oeps, realiseer je je ineens dat je onvoldoende met je potentiële klanten gesproken hebt? Geen paniek, je bent niet de enige. Veel startende – en zelfs ervaren ondernemers gingen je voor. Want ja, als je zelf eenmaal overtuigd bent… hoe kan een ander dat dan niet zijn. De logische realiteit is echter dat een klant het product niet koopt als hij het niet nodig heeft.

 

Maar hoe zorg je ervoor dat je jouw product of dienst kan perfectioneren zonder het probleem van de afnemer uit het oog te verliezen? Tijdens het webinar ‘Waar zit jouw klant op te wachten’ van de NOM op donderdag 16 december aanstaande geven Leonie Ebbes en Reno Minnema je nuttige tips om een product of dienst te ontwikkelen waar jouw klant écht op zit te wachten.

Aanmelden

Het webinar zal plaatsvinden op donderdag 16 december aanstaande tussen 9.00 en 9.30 uur. Ben je geïnteresseerd?
Meld je aan via onderstaande button. Kort voor het webinar ontvang je van de NOM een link waar je het webinar kunt volgen.

Aanmelden