Ambitie als rode draad door de Promotiedagen

6 en 7 november, Martiniplaza

De Promotiedagen van dit jaar staan in het teken van ambitie. Ambitie om het beste uit jezelf te halen en te groeien met je bedrijf. Maar ook ambitie om duurzamer te willen werken, een maatschappelijke bijdrage te leveren of om over landsgrenzen heen te kijken. Niet in de laatste plaats gaat het over de ambitie en de toekomstvisie die Noord-Nederland na wil streven.

Rico Verhoeven

Rico Verhoeven verzorgt de aftrap van het evenement. Een man die als geen ander weet wat je moet doen en laten om de top te bereiken. Nieuw op de beursvloer is Het Inspiratie Theater waar je je in een doorlopende reeks van presentaties kan laten inspireren door coaches en topondernemers als Stef van der Ziel en Mark Vletter. Andere hoogtepunten zijn de presentaties van André Kuipers en de voorstelling van acteur Marcel Hensema, die hij speciaal voor de Promotiedagen gemaakt heeft.

600 deelnemende bedrijven laten zien wat hen bezighoudt en waar hun doelstellingen liggen. Het aanbod is groot op een bruisende beursvloer, met 50 verschillende bijenkomsten. De bezoeker die zijn tijd goed indeelt, heeft na het event nieuwe kennis opgedaan en nieuwe kennissen gemaakt waarmee ook zij hun ambitie waar kunnen maken.

De Promotiedagen is het platform waar ondernemend Noord-Nederland elkaar ontmoet, elkaar inspireert en zaken doet. 6 en 7 november vindt de 32e editie plaats in Martiniplaza.