Met behulp van een goede aftersales-strategie haal je het maximale uit je klantenbestand. Maar hoe doe je dat? Hoe vraag je een klant bijvoorbeeld om feedback? En hoe blijf je na een opdracht contact onderhouden? De gratis Masterclass Aftersales op donderdag 19 april in De Drentse Zaak gaat hier dieper op in.
De masterclass wordt georganiseerd door De Drentse Zaak en Jongeren Commerciële Club Assen (JCCA) en wordt gegeven door Arnoud Kuipers van 123aftersales. “Aftersales is alles wat
je doet na de verkoop”, legt Kuipers uit. Met een goede aftersales kun je meer rendement uit je bestaande klanten halen. Dat kun je doen door ze om feedback te vragen en door na afloop van de opdracht contact te blijven houden. Daarnaast moet je er altijd voor zorgen dat je de klantverwachtingen overtreft. Het zijn slechts een paar manieren waardoor je als ondernemer niet alleen een relatie met een klant opbouwt, maar hem ook onderhoudt.
Veel te winnen
Tijdens de interactieve masterclass komen meer manieren aan bod. Kuipers belooft dat deelnemers de volgende dag gelijk met de opgedane kennis aan de slag kunnen. “We gaan actief bezig en in groepjes brainstormen over hoe bedrijven hun aftersales beter kunnen inrichten. Voor de meeste bedrijven valt er nog veel te winnen”, geeft hij alvast een voorproefje.
Programma en aanmelden
Wil je deelnemen aan de masterclass op donderdag 19 april? Aanmelden kan via
info@dedrentsezaak.nl of via de evenementenpagina op de website: www.dedrentsezaak.nl .
Deelname is gratis.
Aanvang: 19.00 uur. Het programma duurt tot ongeveer 21.00 uur met aansluitend een netwerkborrel.
Locatie
Beilerstraat 24, 9401 PL Assen
Parkeren kan voor en achter het pand.
Je kunt eventueel uitwijken naar de parkeergarage aan de Torenlaan.