
In deze online masterclass op 8 oktober leert Wendy Oude Veldhuis van Bureau Snugger je in een uurtje alles over marketingpsychologie. Je leert beïnvloedingstechnieken kennen die je zelf gemakkelijk en zonder extra kosten kunt toepassen in je offline én online marketing.
Inhoud webinar
Tijdens dit webinar leer je:
· Wat neuromarketing is;
· Welke beïnvloedingstechnieken er bestaan en hoe ze werken;
· Welke onderzoeken zo mindblowing zijn dat je ze bijna niet gelooft;
· En hoe jij deze beïnvloedingsprincipes toepast in de praktijk.
In deze marketingmasterclass laat Wendy je zien welke beïnvloedingstechnieken er worden toegepast door bijvoorbeeld supermarkten en grote multinationals. We kijken onder meer naar de zeven beïnvloedingsprincipes van Robert Cialdini, het decoy effect, het IKEA-effect en naar wanneer je vooral geen eurotekens moet gebruiken.
Over Wendy Oude Veldhuis
Wendy is blogger bij MarketingTribune en Marketingfacts. Deze marketingexpert met ruim 15 jaar ervaring studeert beïnvloedingspsychologie. Ze kijkt alle TED-talks over gedragspsychologie en verslindt de boeken van de psychologen Kahneman, Cialdini en Ariely.
Speciaal voor deze masterclass voor Ik Ben Drents Ondernemer schreef Wendy het e-book ‘Marketingpsychologie: hoe deze 10 killer beïnvloedingstechnieken werken’. Je ontvangt het e-book na afloop van de masterclass helemaal gratis. Mis deze éénmalige masterclass niet en schrijf je in!
Meld je nu aan
Wendy deelt tijdens deze workshop graag haar kennis over online beïnvloeding. Ben jij erbij op 8 oktober om 15.30 uur? Meld je aan via onderstaand formulier.
PS: Welke beïnvloedingstechnieken heb jij kunnen ontdekken in deze omschrijving van de masterclass?